در جامعه امروزی پرورش و موضوع تربیت مقدم بر مباحث آموزشی است

ارومیه (پانا) - معاون اجرایی سپاه شهدا در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد در جامعه امروزی پرورش و موضوع تربیت مقدم بر مباحث آموزشی است. برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش در ایران نیز به نوعی این مهم را به اجرا در می آورد؛ البته نگاه به بعد پرورش می‌بایست تقویت شود.

کد مطلب: ۱۲۵۴۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
در جامعه امروزی پرورش و موضوع تربیت مقدم بر مباحث آموزشی است

معاون اجرایی سپاه شهداء، رییس و جانشین سازمان بسیج فرهنگیان و رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی قبل از ظهر امروز با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به لزوم همکاری و تعامل دوجانبه سپاه و آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت اهداف مشترک و همسو با مجموعه بزرگ سپاه و بسیج دارد و تعامل و هماهنگی در برنامه های مختلف و حرکت همسو با جامعه بزرگ سپاهیان و بسیجیان در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد.

جواد جنگی ادامه داد: اهداف بلند مدت و کوتاه مدت متعددی برای ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش و تحقق و اجرای سند تحول بنیادین را در دستورکار داریم که در این راه به تعامل و همکاری و همچنین برنامه های سپاه و بسیج حساب ویژه ای باز کرده ایم.

مهدی، معاون اجرایی سپاه شهدا نیز در این دیدار به اهمیت موضوع تعلیم و تربیت در جامعه امروزی اشاره کرد و گفت: جوامع بشری در جامعه امروزی پرورش و موضوع تربیت را مقدم بر مباحث آموزشی می دانند، برنامه ریزی های آموزش و پرورش در ایران اسلامی نیز به نوعی این مهم را به اجرا در می آورد؛ البته نگاه به بعد پرورش می بایست تقویت شود.

سرهنگ رضوی گفت: مجموعه سپاه و بسیج با تمامی امکانات خود در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی در راستای اهداف و برنامه های آموزش و پرورش قدم برمی دارد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در پایان این دیدار لوحی از سوی حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت انتصاب جواد جنگی به سمت مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به وی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار