برگزاری مانور یاوران انقلاب به صورت مجازی در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از برگزاری یاوران انقلاب با محوریت «پیشتازان فجر‌آفرین» به پاس گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور یاوران انقلاب به صورت مجازی در سیستان و بلوچستان

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره این رویداد بزرگ و تاریخ‌ساز با محوریت پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی، بخشی از توانمندی‌های مهارتی اعضای سازمان دانش‌آموزی در راستای تحقق اهداف بسته تحولی «هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی» به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: به همین منظور همه ساله در این ایام دانش آموزان پیشتاز به اجرای مانور یاوران انقلاب اقدام می کنند اما با وجود آموزش های داده شده و برنامه ریزی برای اجرای حضوری این مانور در شهرستان زهک، به دلیل تغییر شرایط کرونایی استان، این برنامه نیز به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد هم اینک در حال برگزاری است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: بسترسازی برای معرفی هر چه بیشتر تشکل پیشتازان و ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها تشکیلات جهت بهره‌وری مناسب از این ظرفیت عظیم تشکیلاتی، ایجاد سازوکارهای لازم به منظور حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان پیشتاز گام دوم انقلاب در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه، از مهمترین اهداف برگزاری مانور سراسری یاوران انقلاب است.

همت خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری مجازی این مانور دانش آموزان و مربیان با تولید محتواهای مرتبط با این مانور سعی در تحقق اهداف یاد شده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار