تجدید میثاق مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با آرمان‌های شهدا

ارومیه (پانا) - همزمان با دهه فجر، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در اولین روز کاری خود با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با آرمان‌های شهدا

همزمان با دهه مبارکه فجر، مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی مسئولان آموزش و پرورش استان و تعدادی از دانش آموزان ضمن حضور در مزار شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آئین گلباران مزار مطهر شهدا اظهار کرد: دهه فجر امروزمان را به شهدای انقلاب اسلامی و انسان‌های والا مقامی که این فجر را آفریدند، مدیونیم.

وی افزود: امید که از رهروان راستین فجرآفرینانی که سالیان سال است دچار آسیب‌های جنگ و دفاع از میهن مقدس هستند، باشیم.

جنگی ادامه داد: باید حواسمان باشد زمانی که در موقعیت مسئولیتی قرار گرفتیم، رضایت خدا و خلق خدا، اخلاق مداری و خدمت خالصانه را فراموش نکنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: همه ما شرمنده خون شهدای گرانقدر هستیم و در همه لحظه ها باید این عزیزان را شاهد و ناظر اعمال و رفتار و بیان خود بدانیم.

وی بیان کرد: مدافعان تعلیم و تربیت باید در انتقال مفاهیم و معانی ارزش ها و باورهای ایران اسلامی با ارتقاء علم و رهنمون سازی به اهداف و مسیر شهدا و چگونگی جانفشانی‌های آنان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشند.

این مقام مسئول گفت: استان آذربایجان غربی با فرهنگ غنی، شایستگی جایگاه های والای علمی، پژوهشی، ورزشی و ... دارد و این امر مستلزم عملکرد شایسته سیستم آموزشی و پرورشی با همیاری سایر نهادها و ارگانها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار