معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری استان گیلان در بستر شبکه شاد

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت طرح ۴۰ کارگاه، ۴۰ رشته و ۴۰ چهره به‌مناسبت چهلمین دوره برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری فردا با شکلی متفاوت‌تر در سطح استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۳۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری استان گیلان در بستر شبکه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب ضمن گرامیداشت دهه فجر و با اشاره به متناسب‌سازی جشنواره فرهنگی هنری فردا با استعدادها و نیازهای دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: مسابقه‌های فرهنگی، هنری فردا در ۲ بخش مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی برگزار می‌شود که بخش مدارس آن در چهلمین سال با افزون بر ۸۰ رشته و بخش فرهنگی تربیتی نیزدر سومین سال آن با ۵۰ رشته در حال برگزاری است.

وی در ادامه به اجرای طرح ۴۰ کارگاه، ۴۰ رشته و ۴۰ چهره اشاره کرد و افزود: این کارگاه‌ها در کانال فرهنگی هنری آموزش و پرورش گیلان در شبکه شاد برگزار می‌شود و همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان توانمند و افتخارآفرین استان در این زمینه معرفی و به نکات مهم خلق آثار آنان پرداخته می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان همچنین تصریح کرد: اجرای طرح ۴۰ کارگاه، ۴۰ رشته و ۴۰ چهره تا ۲۱ بهمن در بستر شبکه شاد ادامه دارد.

شایان ذکر است جشنواره‌های فرهنگی، هنری فردا شامل رشته‌هایی از قبیل؛ هنرهای آوایی، نمایشی، فیلم کوتاه، آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار