حاشیه‌های روز پنجم جشنواره فجر در برج میلاد؛

از رونمایی از دبیر «فجر چهلم» در روز پنجم تا حضور زوج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

تهران (پانا) - –پنجمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره واقع در مرکز همایش های برج میلاد، اختصاص به نمایش دو فیلم زنانه داشت. همچنین دبیر جشنواره فیلم فجر بالاخره از خود رونمایی کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
از رونمایی از دبیر «فجر چهلم» در روز پنجم تا حضور زوج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

در حالی که خبرهایی از قهر دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر شنیده می‌شد، در روز پنجم جشنواره، مسعود نقاش زاده ناگهان از بیماری رهایی یافت و در برج میلاد آفتابی شد. نقاش‌زاده همچنین اعلام کرد که امروز یعنی شنبه 16 بهمن ماه نشست خبری برگزار خواهد کرد تا پاسخگوی سوالات بی پاسخ خبرنگاران باشد.

در این روز همچنین، پنج فیلم آرای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر مشخص و اعلام شدند. آخرین آمار آرای مردمی در استان تهران پنج فیلم پیشتاز آرای مردمی از روز آغاز جشنواره تا 12 ظهر روز 15 بهمن از مجموع 206.415 بلیت فروش رفته در تهران به شرح زیر است:

1. «ملاقات خصوصی» به کارگردانی «امید شمس» و به تهیه‌کنندگی «امیر بنان»
2. «موقعیت مهدی» به کارگردانی «هادی‌ حجازی‌فر» و به تهیه‌کنندگی «حبیب‌الله والی‌نژاد»
3. «علف‌زار» به کارگردانی «کاظم دانشی» و به تهیه‌کنندگی «بهرام رادان»
4. «شادروان» به کارگردانی «حسین نمازی» و به تهیه‌کنندگی «عباس نادران»
5. «مردبازنده» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» و به تهیه‌کنندگی «امیر بنان و کامران حجازی»

بر اساس پیگیری خبرنگار پانا، مشخص شد که اعلام 5 فیلم به جای 9 یا 10 فیلم به این دلیل است که هر دو الی سه روز یک بار این آمار مجدد اعلام و یکی از فیلم ها حذف می‌شوند تا به روز پایانی جشنواره برسیم و نتیجه نهایی اعلام شود.

اولین فیلم اکران شده در پنجمین روز برگزاری جشنواره، فیلم سینمایی «بی‌مادر» به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی فاطمی و تهیه‌کنندگی مشترک محمدرضا مصباح و علی اوجی بود.

حاشیه پررنگ روز پنجم در خانه جشنواره، مربوط به فیلم سینمایی «دسته دختران» و حضور فرشته حسینی بازیگر افغانستانی ایرانی و همسر نوید محمدزاده در این فیلم بود. خبرنگار افغانستانی از حسینی پرسید که بازی در چنین فیلمی حس وطن دوستی بسیاری را می‌طلبد و حس تان چه بود؟ فرشته حسینی نیز پاسخ داد: حس من نسبت به ایران و افغانستان فرقی نمی‌کند به ویژه اینکه در ایران به دنیا آمده‌ام و همه زندگی‌ام اینجاست. در کامنت‌ها هم برایم می‌نویسند شما را چه به بازی در فیلم جنگی ایرانی؟ اما من فکر می‌کنم هر کسی می‌تواند درک کند که وقتی در یک جا بزرگ می‌شوی نمی‌توانی آنجا را از خود جدا بدانی. من خود را یک ایرانی می‌دانم، چون اینجا بزرگ شدم، درس خواندم و همه دوستانم در اینجا هستند.

صحبت‌های او با تشویق نوید محمدزاده، حاضران و خبرنگاران حاضر در نشست مواجه شد.

نکته بعدی این نشست خبری، کارگردان فیلم «دسته دختران» بود که انگار گاردی نسبت به سوالات و نقدهای خبرنگاران داشت و سوالات را اکثراً با کنایه پاسخ می‌داد!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار