یادواره شهدای روحانی پردیسان قم برگزار شد

قم(پانا)- یادواره شهدای روحانی پردیسان قم همزمان با ایام‌الله دهه فجر و شهادت امام هادی (ع)، امشب در مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان سبلان پردیسان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای روحانی پردیسان قم برگزار شد

یادواره شهدای روحانی پردیسان قم همزمان با ایام الله دهه فجر، امشب در مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان سبلان پردیسان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و مسئول سازمان بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم، طی سخنانی با گرامیداشت دهه فجر و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: قرار است همایش هایی قبل از کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور در تمام استان ها از جمله قم برگزار شود تا کنگره اصلی اول اسفند برگزار گردد.

وی افزود: در سال 98 اعضای کنگره 4 هزار شهید روحانی به محضر رهبر معظم انقلاب رسیدند و گزارش دادند و ایشان فرمودند: «این کنگره های شهدای روحانی بهتر است در قم انجام بگیرد چرا که قم جایگاه و مکانت این شهیدان بوده است.»

اکبری ادامه داد: اول اسفند سال جاری قرار بود کنگره برگزار شود، مقدمات فراوانی نیز صورت گرفت اما متاسفانه با ویروس کرونا روبرو شدیم و به تاخیر افتاد.

مرثیه سرایی « عبدالملکی» و اجرای گروه سرود «پرچمداران زینبی» از بخش های این مراسم بود.

دانش آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار