معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

مجموعه‌های ورزشی به نفع دانش‌آموزان و اولیا آزادسازی می‌شود

هرمزگان (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از آزادسازی مکان‌ها و مجموعه‌های ورزشی برای استفاده دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه‌های ورزشی به نفع دانش‌آموزان و اولیا آزادسازی می‌شود

صادق ستاری فرد در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در گفت و گو با پانا گفت: یکی از برنامه هایی که ما در دهه فجر داریم و روز جمعه ۲۰ بهمن ماه اجرا می شود، آزادسازی کلیه مجموعه های ورزشی به نفع دانش آموزان و خانواده هاست که طبق این برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه این امکان فراهم می شود تا دانش آموزان همراه با والدین شان در اماکن ورزشی آموزش و پرورش بتوانند حضور یافته و فعالیت ورزشی انجام دهند.

وی در ادامه افزود: اعتقاد ما بر این است آخر هفته فرصت خوبی است که خانواده ها در کنار فرزندان دانش آموزشان بتوانند در این محیط های امن و سالم ورزشی متعلق به وزارت آموزش و پرورش حضور داشته باشند.

ستاری فرد خاطرنشان کرد: بر اساس ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدرسه کانون تحول و پیشرفت محله و منطقه است و باید در روزهای جمعه نیز از فضای مدرسه و اماکن ورزشی آن در راستای پیشرفت و تحول استفاده شود و این حق والدین و دانش آموز است که از این محیط امن استفاده کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همچنین یادآور شد: یکی از برنامه هایی که در این راستا در دست اجرا داریم خانواده محور شدن فعالیت های ورزشی است که از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار