مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

راهیان نور تاثیرات مثبت فکری و معنوی بر ذهن دانش‌آموز دارد

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جلسه کمیته پشتیبانی برنامه‌های اردوی عمل آمادگی دفاعی و راهیان نور، تاثیرات خوب این اردو بر دانش‌آموزان را فکری و معنوی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۳۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور تاثیرات مثبت فکری و معنوی بر ذهن دانش‌آموز دارد

جلسه کمیته پشتیبانی برنامه های اردوی عمل آمادگی دفاعی و راهیان نور با حضور سهیل رستمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهارستان، مصطفی کلانتری مدیر، ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولان در بهارستان برگزار شد.

رستمیان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلابی کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور در بحث افزایش مبتلایان کرونا، در تلاش هستیم که اگر برگزاری اردوی راهیان نور لغو نشد، آن را با سخت‌گیری بیشتر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بپردازیم تا آسیبی به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان وارد نشود.

در ادامه کلانتری ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه بهارستان در جهت برنامه‌ریزی‌های منظم برای اردوی راهیان نور و ارائه گزارشاتی از نحوه آماده‌سازی مدارس بهارستان یک برای اعزام دانش‌آموزان، گفت: امروزه، با بردن دانش‌آموزان پایه نهم مدارس به اردوی راهیان نور، ثمره و نتایج بهتری دریافت می‌کنیم، زیرا این اردو از لحاظ فکری و معنوی تاثیرات بیشتری روی ذهن دانش‌آموز پایه نهم خواهد داشت.

وی به جایگاه ویژه راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار و جهاد اشاره کرد و گفت: اعزام دانش‌آموزان و نوجوانان به اردوهای راهیان نور در بازشناسی و انتقال دستاورد بزرگ تاریخی انقلاب و دفاع مقدس به نسل جدید موثر است؛ زیرا ترویج فرهنگ و روحیه جهادی در جامعه دانش‌آموزان، بخشی از برنامه‌های آموزش و پرورش است.

کلانتری در ادامه با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اردو و تعداد کم دانش‌آموزان ثبت‌نام شده، افزود: لازم است تا بتوانیم شرایط ایده‌الی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای این اردو، فراهم کنیم تا خانواده‌ها مشکلی برای حضور فرزند خود در اردوی راهیان نور نداشته باشند.

در پایان به اتخاذ تصمیم‌گیری‌ها در خصوص نحوه رفت و آمد، خوراک، محل استقرار و ...دانش‌آموزان در راهیان نور، پرداختند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار