مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی ملارد:

گسترش سرانه مطالعه در دانش‌آموزان، از اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است

ملارد(پانا)- مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی ملارد یکی از راه‌های عمل کردن به گام دوم انقلاب اسلامی را گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان دانش‌آموزان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
گسترش سرانه مطالعه در دانش‌آموزان، از اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است

فیروزه یارمحمدی مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی ملارد در رابطه با موضوع گسترس فهم مطالعه بین دانش‌آموزان گفت: یکی از ویژگی‌های بسیار عالی مقام معظم رهبری این است که خودشان اهل کتاب و کتابخوانی هستند و همچنین کتاب هم معرفی می‌کنند، وی همیشه به دانش‌آموزان خواندن کتاب و برقراری ارتباط با کتاب را سفارش می‌کنند و در بیانیه گام دوم انقلاب هم نوجوانانی سخت‌کوش و اهل مطالعه را ادامه‌دهنده راه انقلاب دانسته‌اند.

وی در مورد دستاوردهای حاصل شده در زمینه کتاب و کتابخوانی پس از سالهای پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: در سراسر ایران کتابخانه‌های بروزی برای استفاده دانش‌آموزان وجود دارد و ما در شهرها کتابخانه‌های بزرگ و آماده‌ای برای دعوت نوجوانان عزیز به مطالعه و کتاب خواندن داریم.

یارمحمدی افزود: در روستاها و مناطق محروم که امکانات استفاده از کتابخانه موجود نیست، کتابخانه‌های سیاری وجود دارد که مردم مناطق روستایی و مناطق محروم می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر اداره کتابخانه‌های عمومی ملارد خاطرنشان کرد: در ایام دوره کتاب و کتابخوانی در مدارس و کتابخانه‌ها نشست‌های کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان و مسابقه کتابخوانی را داریم و در این برنامه‌ها، دانش‌آموزان در زمان‌های مشخص کتاب‌های مورد علاقه خود را به دوستانشان معرفی می‌کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار