برگزاری دوره توانمندسازی مدیران جدیدالانتصاب با هدف کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران جدیدالانتصاب با هدف کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی مدیران جدیدالانتصاب با هدف کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه افزود: تقویت باورهای تربیتی و ارزشگذاری بیشتر به انجام فعالیت‌های پرورشی، از اهداف مهمی است که ضرورت توانمندسازی "مدیران جدیدالانتصاب در سال تحصیلی 1401-1400 "را ایجاب کرد. بر این اساس با هدف کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی، دوره توانمندسازی مدیران مذکور در هفته آغازین بهمن ماه به شکل مجازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره سه روزه رؤسای ادارات حوزه معاونت پرورشی استان با تشریح آیین نامه‌های مربوط به حوزه های امور تربیتی، مشاوره، مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، قرآن، عترت و نماز، فرهنگی، هنری، فضاهای پرورشی و سازمان دانش‌آموزی حدود انتظارات و شاخص‌های کیفی فعالیت‌ها را تبیین نموده و بر نقش مدیران در اجرای فعالیت‌های تربیتی تأکید کردند.

این مقام مسئول تبیین نقش و نگاه تربیتی مدیران، همکاری در ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و استفاده بهینه از ظرفیت نیروهای مذکور، تقویت آموزه‌های قرآنی و اجرای جشنواره‌های حوزه معاونت پرورشی، توجه ویژه به آسیب‌های اجتماعی و خدمات مشاوره‌ای، نقش گروه‌های آموزشی کیفیت بخشی درس تفکر و سبک زندگی فعالیت‌های پرورشی و مشاوره‌ای، بهره گیری از تشکل‌های دانش‌آموزی و اجرای فعالیت‌های تشکیلاتی را از اهم موارد مطروحه در این دوره برشمرد.

هاشمی گفت: امید است برگزاری این دوره، گامی مؤثر در راستای کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی، رسیدن به حیات طیبه و بهره‌مندی از ظرفیت فعالیت‌های تربیتی در ایجاد جامعه‌ای مبتنی بر ارزش‌های ماندگار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار