معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن:

مجلس دانش‌آموزی صحنه ظهور استعداد‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانش‌آموزان است

رودهن(پانا) - معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن، مجلس دانش‌آموزی را صحنه ظهور و تعالی استعداد‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانش‌آموزان معرفی کرد و ضرورت ایجاد زمینه‌های حضور و مشارکت بیشتر دانش‌آموزان را بسیار مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی صحنه ظهور استعداد‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانش‌آموزان است

سید احمد الهی نیا، پیرامون نتایج انتخابات مجلس دانش‌آموزی رودهن در گفت و گو با پانا بیان کرد: بعد از برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی در منطقه، شمارش آرای دانش‌آموزان انجام شد. در این انتخابات ۲۵ دختر و ۲۵ پسر از دانش‌آموزان مدارس رودهن به عنوان اعضای مجلس و ۵ نفر اول در هر کدام از دو گروه دختران و پسران که موفق به کسب بالاترین آمار رای شدند به عنوان هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی رودهن به استان معرفی شدند.

الهی نیا افزود: رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران و پسران رودهن به ترتیب، فاطمه امرایی دانش‌آموز پایه دهم مدرسه آیت الله طالقانی و آریا نوروزی دانش‌‌آموز پایه یازدهم مدرسه البرز هستند. همچنین در روز‌های آینده برنامه‌ریزی‌های لازم‌ جهت برگزاری جلسه و انجام مذاکرات بین زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن و اعضای هیئت رئیسه صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: مجلس دانش‌آموزی گذرگاهی برای ورود دانش‌آموزان به صحنه‌های اجتماعی و قبول نقش‌های شغلی آینده، در جامعه است که مسلما ورود دانش‌آموز به مجلس و عهده‌دار شدن این سمت هم در سطح منطقه و در صورت راهیابی به مرحله‌های بعد انتخابات به سطح استان و کشور، باعث ایجاد اعتماد به‌نفس در این دانش‌آموز می‌شود و قطعا در شکل‌گیری هویت اجتماعی او بسیار موثر خواهد بود.

الهی نیا خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان انتخابی اکثرا از مقطع متوسطه‌دوم هستند که به لحاظ اجتماعی و شخصیتی نسبت به دانش‌آموزان مقاطع دیگر به بلوغ بهتری رسیده‌اند و درک مسائل و مشکلات برا‌یشان آسان‌تر و قابل فهم‌تر است و همین امر باعث می‌شود مشارکت بیشتری داشته باشند و خود را وارد تمامی بحث‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش کنند.

وی در آخر اذعان کرد: دانش‌آموزان باید در تمام عرصه‌های آموزش و‌ پرورش دخیل باشند، حق نظر داشته باشند و بدانند که می‌توانند حرف خود را به گوش مسئولین برسانند و از طرفی بی‌شک‌ خواهان توجه بیشتر و متعهدانه‌ای از طرف مسئولان و دست‌اندکاران آموزش و پرورش خواهند بود، چون‌ اساس آموزش و تربیت برای دانش‌آموزان و پیشرفت و تعالی آن‌هاست و بر این اساس برنامه‌ریزی شده است.

خبرنگار: سبحان‌زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار