پزشک درمانگاه حضرت محمد(ص):

در جنگ با کرونا هرشب برای کادر درمان شب آرزوها است

رودهن (پانا) - پزشک درمانگاه حضرت محمد(ص) ‌رودهن می‌گوید در شب آرزوها و شرایط کنونی جامعه و جنگ برای سلامتی، تمام شب‌ها برای کادر درمان، شب آرزوها است تا فردا امنیت سلامتی در برابر کرونا ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
در جنگ با کرونا هرشب برای کادر درمان شب آرزوها است

پیوند رنجبران، پزشک درمانگاه حضرت محمد(ص) رودهن در شب آرزوها در گفت وگو با پانا اظهار کرد: حرفه ما با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات‌ روحی و جسمی که ایجاد می‌کند اما هر لحظه از کار برای یک‌ پزشک‌، گفتگویی با خدا است و در قلب همه پزشکان و کادر درمان نوعی التماس عاجزانه برای سلامتی تمامی بیماران از خداوند همیشه در جریان است.

وی در ادامه گفت: گاهی مردم از بعضی پزشکان ناراضی هستند و دلایل به حق و ناحق خودشان را دارند، که قضاوت آن باید توسط گروه متخصصین حوزه مربوطه انجام شود اما نباید فراموش کرد که همه پزشکان در هر حوزه و تخصصی و صد البته کادر درمان به واسطه سوگند مقدسان همیشه خواهان خوبی و خوشی برای همه مردم هستند.

رنجبران بیان کرد: شبی مثل شب آرزوها یا همان لیله الرغائب برای کادر درمان هر شب است، چرا که ما در این حرفه می‌دانیم و درک می‌کنیم رنج مریضی چه انرژی و توانی هم از مریض و هم از کادر درمان می‌گیرد و چقدر در روحیات و زندگی شخصی دو طرف تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: هیچ پزشک و فردی که در بیمارستان‌ها یا درمانگاه‌ها کار می‌کند نمی‌‌تواند بگوید حرفه من و درگیری‌های روحی آن در زندگی شخصی‌ام تاثیر ندارد، ما انسان‌ها در تعامل با دنیای اطراف‌مان زندگی می‌کنیم خوشحال و ناراحت می‌شویم و بی‌شک یکی از ما و در این حرفه، هم از این قائده مستثنی نخواهد بود.

رنجبران افزود: در شرایط کنونی جامعه و درگیری با ویروس کرونا که مجددا با اوج‌گیری آن مواجه شدیم هیچ آرزویی واقعا بهتر از ریشه‌کن شدن این ویروس و امنیت سلامتی مردم‌نمی‌تواند معنی داشته باشد و باعث خوشحالی شود. مسلما وقتی امنیت به لحاظ این بیماری در جامعه ایجاد شود مردم‌ و حتی کادر درمان خوشحال‌تر و آسوده خاطرتر خواهند شد.

پزشک درمانگاه حضرت محمد(ص)، رودهن خاطرنشان کرد: جنگ برای سلامتی برای همه مردم تبدیل به چالشی بزرگ‌شده است و همه ما در هر نقشی هستیم وظیفه داریم پایبند و مسئول نسبت به تمام مردم‌ باشیم و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی سعی در ایجاد زمینه‌های سلامتی برای همه داشته باشیم تا ریسک‌ ابتلای دیگران و خودمان را به حداقل برسانیم.

خبرنگار:زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار