آموزش حضوری در شهرهای قرمز و نارنجی آذربایجان‌غربی تعطیل شد

ارومیه (پانا) - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد آموزش‌های حضوری در مدارس تمامی مقاطع تحصیلی مناطق ۲۴ گانه آموزشی استان که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند از روز شنبه، ۱۶ بهمن تا دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ تعطیل است.

کد مطلب: ۱۲۵۳۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری در شهرهای قرمز و نارنجی آذربایجان‌غربی تعطیل شد

مهدی محمدپور در گفت و گو با پانا گفت:« به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا، آموزش‌های حضوری تعطیل و تدریس برای دانش آموزان بصورت مجازی انجام خواهد گرفت.»

وی ادامه داد:« با وجود تعطیلی آموزش های حضوری، مدیران و عوامل اجرایی مدارس، جهت پیگیری امور جاری و پشتیبانی آموزش‌های مجازی در مدارس حضور خواهند داشت.»

هم اکنون شهرستان خوی در وضعیت قرمز و شهرستان های ارومیه، بوکان و پلدشت در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

سرعت بالای انتشار سویه اومیکرون و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان موجب شده است تا میزان ابتلا به این سویه در طول یک هفته گذشته روند افزایش به خود بگیرد.

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ضمن تاکید بر تکمیل واکسیناسیون توسط شهروندان به خصوص واکسن دز سوم، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی و شست و شوی مرتب دست ها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار