مدیرکل سابق آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

بهترین مدیریت در بحرانی‌ترین شرایط موجود را به سرانجام رساندم

ارومیه (پانا) - مدرکل سابق آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت بهترین مدیریت در بحرانی‌ترین شرایط موجود در آموزش و پرورش آذربایجان غربی را به سرانجام رساندم.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بهترین مدیریت در بحرانی‌ترین شرایط موجود را به سرانجام رساندم

مهین منافی در آیین تکریم و معارفه ضمن خشنودی از خدمت در آموزش پرورش اظهار کرد : امروز خداوند را شاکرم که همواره حامی من و سایر خدمتکاران سیستم مقدس تعلیم و تربیت بوده که با ۳۰ سال خدمت صادقانه ی دوران زیبا و طلایی از خدمت در روستاها تا استان تهران و استان آذربایجان غربی در کنار همکارانی صادق و ساعی، بهترین مدیریت را دربحرانی ترین شرایط موجود را به انجام رساندم.

منافی ادامه داد : در خدمت روسا و فرماندهان پیشگام مناطق ۲۴ گانه، تملک املاک آموزشی، تحویل مراکز رفاهی و به سود رسانی باشگاه فرهنگیان، آمایش توسعه ی فضاهای آموزشی با کمک خیرین و نهادهای یاری رسان، تعیین تکلیف ۵۰۰۰ نفر نیروی انسانی محقق شد.

وی به برنامه های آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا، معلمان استان با تهیه محتوای آموزشی و پرورشی در سطح کشور درخشیدند و پرچم اموزش را برافراشته نگه داشتند.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش آذربایجان غربی مبارزه با فساد اداری را از اولویت خود برشمرد و اظهار کرد: مبارزه و پیشگیری از فساد از اولویت های کاری اینجانب در اداره کل آموزش و پرورش استان بود.

وی افزود: گامهای مهمی در زمینه ی مسکن فرهنگیان در بهترین نقطه ی شهرستان ارومیه برداشته شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است در ماموریت های خطیر پیش رو از بانوان توانمند در مسؤولیتهای مختلف نظام مقدس تعلیم و تربیت استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار