معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران:

عضویت در تشکل‌های دانش‌آموزی، تمرینی برای نقش‌پذیری آینده است

ملارد(پانا)- معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران در نخستین روز از دهه مبارک فجر، بر نقش مهم دانش‌‌آموزان در ساختن و رشد جامعه از طریق عضویت در تشکل‌های دانش‌آموزی و مهارت‌آموزی برای نقش‌آفرینی در آینده کاری و اجتماعی، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
عضویت در تشکل‌های دانش‌آموزی، تمرینی برای نقش‌پذیری آینده است

محمد سلیمی، معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستانهای تهران در رابطه با اهداف عضویت دانش‌آموزان در تشکل انجمن اسلامی بیان کرد: هدف انجمن اسلامی تربیت کادر آینده نظام جمهوری اسلامی ایران است، هویت دادن به دانش‌آموز، دادن اعتماد به نفس به او و افزایش قدرت مدیریت در دانش‌آموز نیز از اهداف اصلی ماست.

او ادامه داد: ما انتظار داریم دانش‌آموزان ما عالم باشند، از نظر علمی تخصص پیدا کرده، تقوا پیدا کنند و برای آینده نظام ما توانمند باشند.

سلیمی افزود: غرفه‌های دیروز، امروز، فردا تحت عنوان مدرسه انقلاب دایر شده است که غرفه دیروز انقلاب، هویت ما را نشان می‌دهد، امروز، انقلاب، بحث اعتماد به نفس و دستاوردهای ما را نشان می‌گیرد و فردای انقلاب، مسیر آینده ما را هدف می‌گیرد.

معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستانهای تهران خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما بسیار توانمند هستند، ذهن پویا و ذهن فعالی دارند اما در صورتی که به آنها میدان داده شود و مورد توجه قرار بگیرند و آن چیزی که آموزش می‌بینند از حالت تئوری به حالت عملی تبدیل شود، موفق خواهند بود.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار