زنگ انقلاب در مدارس قم نواخته شد

قم (پانا) - زنگ انقلاب و گرامیداشت جشن چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی امروز در مدارس استان قم نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس قم نواخته شد

زنگ انقلاب و گرامیداشت جشن چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی امروز در مدارس استان قم و به صورت نمادین با حضور استاندار قم در دبیرستان نمونه دولتی حضرت معصومه(س) ناحیه 3 نواخته شد.

در ابتدای این مراسم، «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی، ضمن تبریک دهه فجر، توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و نقش جوانان بخصوص نسل دانش آموز را در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب مورد تاکید قرار داد.

در ادامه، «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: امروز یک روز بی نظیر در تاریخ انقلاب است و نباید گذر ایام، غبار غفلت و فراموشی بر آن بیفکند.

وی افزود: آنقدر این مناسبت ها مهم بود که مردم حاضر شدند با جان و دل برای پیروزی انقلاب اسلامی قیام کنند و تا تحقق آن آرام ننشینند.

در این مراسم، راس ساعت 9:33 زمان ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب با حضور مسئولان حاضر و توسط دانش آموز عشریه فرزند شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» به صدا درآمد.

همچنین دانش آموز «کاوندی» دکلمه ای را قرائت کرد، سپس از تابلوی نقاشی شهید سلیمانی اثر دانش آموز «هانیه حَشم بان» رونمایی شد.

همخوانی یکی از سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان، از بخش های این مراسم بود، در پایان تعدادی از دانش آموزان نخبه دبیرستان با اهداء هدایایی تقدیر شدند.

در این مراسم، «ناصر حمزه ای» معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، «سید حسین رضوی حائری» رییس اداره ناحیه 3 آموزش و پرورش قم به همراه معاونین این اداره، «نادر کریمی بیرانوند» رییس آموزش و پرورش ناحیه چهار قم، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم، «حسن شیخلر» معاون سازمان دانش آموزی استان، «محرمعلی خلیلی» مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهید بیطرفان ناحیه 3 و مسئولان، معلمان، مربیان و دانش آموزان پیشتاز دبیرستان حضرت معصومه(س) حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار