امام جمعه صفادشت:

هدفمند بودن برای دانش‌آموزان بسیار ضروری است

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نبوت، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق توسط دانش‌آموزان برای مطالعه و درس خواندن تأکید کرد و گفت هدفمند بودن برای دانش‌آموزان بسیار ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
هدفمند بودن برای دانش‌آموزان بسیار ضروری است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، در جشن آغاز دهه فجر و نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولین صفادشت، خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: شما استعدادهای نهفته بسیاری دارید و خداوند در وجود یکایک دانش‌‌آموزان نبوغ و توانایی‌های بسیاری به ودیعه گذاشته است.

وی ادامه داد: شما آینده‌سازان این کشور هستید و آینده این جامعه در گرو تلاش، پشتکار و برنامه‌ریزی شماست.

خوبرو افزود: هر جشن و فعالیت پرورشی و تربیتی که در مدارس برگزار می‌شود، با هدف معرفی و شناساندن ارزش‌های اسلامی و ایرانی انقلاب به دانش‌آموزان است و جامعه نیازمند پیشرفت و رشد شماست، اگر به اصل راه توجه نکنید و در بیراهه‌ و حاشیه گم شوید، از هدف خود دور افتاده‌اید.

امام جمعه صفادشت هشدار داد: فضای مجازی علاوه بر اطلاعات فراوان برای شما بسیار خطرناک است و ممکن است اطلاعات غلط و تفرقه‌انگیز شما را از میهن‌دوستی و تلاش برای ساختن آینده‌ای زیبا و موفقیت‌آمیز دور کند، پس به حواشی توجه نکنید و برنامه‌ریزی دقیقی برای زندگی شغلی و اجتماعی خود داشته باشید.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار