احمد محمودزاده:

انتقال معارف اسلامی و ارزش‌های انقلاب مهمترین هدف در ارکان تعلیم و تربیتی کشور است

ارومیه (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت انتقال معارف انقلاب در تمامی ارکان نظام تعلیم و تربیت بیش از پیش در دستور کار قرار دارد و در ایام دهه فجر جلوه ویژه به خود می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انتقال معارف اسلامی و ارزش‌های انقلاب مهمترین هدف در ارکان تعلیم و تربیتی کشور است

احمد محمودزاده، روز سه شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه نیلوفر ارومیه افزود: فرهنگیان همواره در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و انتقال ارزشهای انقلاب نقش مرجعیت و پیشتازی داشته اند.

وی ادامه داد: 36 هزار دانش آموز و ۴۵۰۰ فرهنگی شهید گواه پیشتازی این قشر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی است؛ امروز نیز معلمان در سراسر میهن اسلامی آموزه های انقلاب را برای دانش آموزان تبیین می کنند.

محمودزاده بیان کرد: زنگ انقلاب بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام‌ خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز دانش آموزان ایران اسلامی با کسب علم و دانش مسیر بسیار سنگین پیشروی انقلاب اسلامی را ادامه خواهند داد.

محمود زاده گفت: رویکرد آموزش و پرورش در دولت سیزدهم با شعار ایران قوی و اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تربیت نسلی در تراز ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هزاران جانباز، رزمنده، آزاده و ایثارگر درمیهن اسلامی در داخل کلاسهای درس نقش مرجعیت و پیشتازی را در جهت صدور انقلاب و انتقال مفاهیم و ارزش ها به نسل حاضر در حال ایفا هستند گفت: وقتی به دامنه کاری آموزش و پرورش می نگریم می بینیم که معلمان در مناطق صعب العبور و مرزی تنها نماینده حاکمیت برای به اهتزاز در اوردن پرچم انقلاب اسلامی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار