با حکمی از سوی فرمانده سپاه فجر استان فارس؛

رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان فارس معرفی شد

خبرگزاری پانا: اسماعیل قزل سفلی طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فجر فارس به عنوان رئیس سازمان بسیج رسانه استان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس ضمن حضور در این آیین در سخنانی با بیان اینکه شناسایی ظرفیت ها، منابع و امکانات از جمله مواردی است که به عنوان اولویت محتوایی برای رسانه های استان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: رسانه ها ظرفیت های فراوانی دارند که هنوز از همه آن استفاده نشده است و هم افزایی رسانه ها روحیه بسیجی را در جامعه حاکم می کند.

سردار ابوالفضل گزنی با اظهار اینکه هم افزایی رسانه ها به این است که جامعه را به سمت و سوی آرمان های امام راحل(ره) و آرمان انقلاب و شهیدان سوق دهیم، خاطرنشان کرد: رسانه بیانگر حقایقی است که مردم با ان سر و کار دارند و بیان حقیقت رسالت بزرگ رسانه است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه رسانه ها در موقعیت کنونی بسیار سنگین است، تاکید کرد: بصیرت افزایی و نهادینه کردن فرهنگ دینی و تفکر بسیجی مهمترین اولویت های رسانه ها است.

گزنی با بیان اینکه برای بسیجی بودن نیاز به پوشیدن لباس نیست بلکه لازمه بسیجی بودن داشتن فرهنگ بسیج است، خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه های رسانه ای دشمنان انقلاب، نیاز امروز ما یک آفند رسانه ای است که برای انجام این حرکت نیاز به بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام است.

به گزارش خبرنگار پانا، پیش از این سرهنگ ابوالحسن احمدی در سمت رئیس بسیج رسانه استان فارس فعالیت داشت که در این آیین از زحمات وی نیز تقدیر شد.

همچنین گفتنی است بسیج رسانه برای نخستین بار در کشور در استان فارس راه اندازی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار