تجلیل از بازنشستگان فرهنگی تجلیل از معرفت، فرهنگ و شرافت جامعه است

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت پیشکسوتان آموزش و پرورش، سرمایه‌های بزرگی برای جامعه و ستارگان درخشان آسمان فرهنگ و علم و ادب هستند و تجلیل از آنان تجلیل از معرفت، فرهنگ و شرافت جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بازنشستگان فرهنگی تجلیل از معرفت، فرهنگ و شرافت جامعه است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، در آستانه دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و پیرو سیاست‌های مدیر کل شهرستان‌های استان تهران و توصیه ایشان در تقدیر از بازنشستگان فرهنگی، مصطفی حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در آیین تجلیل از همکاران بازنشسته فرهنگی گفت: وجود با ارزش معلمان و پیشکسوتان مملو از انرژی‌های مثبتی است که امواجش در جامعه جاری است.

وی بازنشستگان فرهنگی را سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزشمند جامعه دانست و اظهار داشت: بازنشستگان فرهنگی، با عشق و علاقه وافری که نسبت به رشد و بالندگی و تعالی دانش‌آموزان داشتند اگر دیروز معلم کلاس بودند، امروز معلم و الگوی جامعه هستند که باید از ظرفیت و تجارب آنها نهایت استفاده را کرد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس نیز در این آیین افزود: به پاس تشکر و قدردانی از خدمات خالصانه همکاران فرهنگی عزیزمان این جلسه برگزار شد، تکریم بازنشستگان فرهنگی تکریم علم و معرفت است که قطعا باید به سمتی برویم که جامعه بتواند بیش از هر زمان دیگری از توانمندی‌ها، تجارب، دانش، خوبی‌ها و شخصیت بازنشستگان به خوبی استفاده نماید.

امام جمعه شهرستان پردیس، بازنشستگی را آغاز فصلی نوین در زندگی انسان عنوان کرد و تصریح کرد: موی سپید پیشکسوتان در کنار تجربه سبز آنان، نشانه رویش جوانه‌های بالندگی و فرهیختگی است، مسلما می‌بایست شرایطی فراهم شود تا تجربیات و رهنمودهای این گنجینه‌های ارزشمند تعلیم و تربیت به خوبی در خدمت پیشرفت و تعالی جامعه قرار گیرد.

در پایان این آیین از زحمات خالصانه همکاران که در پایان سال خدمت در اداره آموزش و پرورش، بازنشسته شدند با اهداء لوح سپاس، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار