فرماندار شهرستان پردیس:

اولویت با حل مشکلات شهرستان پردیس است

پردیس (پانا) - فرماندار شهرستان پردیس در برنامه‌ای که به مناسبت بزرگداشت دهه فجر برگزار شد، به دغدغه‌های دانش‌آموزان پاسخ داد و گفت پیگیری‌های لازم جهت حل مشکلات شهرستان در اولویت کاری قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اولویت با حل مشکلات شهرستان پردیس است

ظفر پور‌ابراهیم، فرماندار شهرستان پردیس در پاسخ به ضعیف بودن اینترنت همراه در منطقه سیاه‌بند گفت: با سازمان مخابرات صحبت کرده‌ایم و قرار است در آنجا دکل مخابراتی نصب شود، ولی با توجه به مخالفت اهالی سیاه‌بند نتوانستیم دکل را نصب کنیم و به زودی در مورد این مسئله تصمیم جدی‌تری اتخاذ می‌شود.

وی در رابطه با مشکلاتی که دانش‌آموزان با برنامه شاد دارند، اظهار کرد: به طور کلی اینترنت و برنامه شاد در ایران به دلایلی ضعیف است، ولی همکاران بنده به این قضیه رسیدگی خواهند کرد تا شما عزیزان بتوانید با خیال آسوده‌تری به درس و یادگیری بپردازید.

پورابراهیم افزود: برای رسیدگی به کمبود آنتن و اینترنت در فازهای جدید پردیس با مخابرات جلسه‌ای برگزار شد که به زودی به آن نیز رسیدگی می‌شود.

فرماندار پردیس تصریح کرد: البته مشکلات دیگری نیز در فازهای جدید پردیس وجود دارد. مثل نبود مغازه، مکان‌های خرید، نبود فروشگاه که ما پیگیر رفع این مشکلات هستیم و به زودی تمام این مشکلات حل خواهد شد.

وی در رابطه با مشکلات خبرنگاران و همکاری نکردن ذستگاه‌های مختلف برای پاسخ به دغدغه‌های مربوط به مسائل شهرستان پردیس گفت: برای آسایش و برطرف شدن مشکلات خبرنگاران کارت‌هایی را در اختیار آنان قرار می‌دهیم تا بتوانند راحت‌تر دغدغه‌های مردم منطقه را مطرح کرده و به نتیجه برسند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار