نماینده سلماس: آزمون نهضتی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها در دستور کار قرار گیرد

تهران (پانا) - نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد آزمون تخصصی نهضتی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها در دستور کار قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نماینده سلماس: آزمون نهضتی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها در دستور کار قرار گیرد

یعقوب رضازاده در نشست علنی امروز (یکشنبه 10بهمن‌) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از سفرهای استانی رئیس‌جمهوری از ایشان برای سفر به استان آذربایجان غربی دعوت کرد و گفت: از عملکرد وزیر بهداشت و درمان در واکسیناسیون مردم و پیشگیری‌های لازم از پیک ششم کرونا تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست توجه ویژه‌ای به بودجه استان آذربایجان غربی برای محرومیت‌زدایی داشته باشد. همچنین وزرای امور خارجه و کشور فعال کردن بازارچه‌های مرزی سراسر کشور به خصوص بازارچه مرزی سلماس را در دستور کار قرار دهند. از سوی دیگر انتظار می‌رود مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر مناطق آزاد تکلیف منطقه ویژه اقتصادی سلماس را تعیین کنند.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت کار در راستای تحت پوشش قرار دادن تعدادی از مردم برای دریافت یارانه نقدی بیان کرد: انتظار می‌رود به مناطق کوهستانی استان آذربایجان غربی از سوی وزارت راه و شهرسازی، قیر رایگان تخصیص داده شود.

یعقوب زاده با بیان اینکه آزمون تخصصی نهضتی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، از سازمان برنامه و بودجه و وزارت دفاع برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح درخواست کرد و تأکید داشت سهمیه ماهانه آرد عشایر از 142 تن به 91 تن کاهش پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار