جهت آشنایی دانش‌آموزان با خطرات فضای مجازی برگزار شد؛

برگزاری جلسه توانمندسازی مشاوران دشتستان

بوشهر (پانا) - رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با توجه به کارکردهای مثبت و منفی فضای مجازی دانش‌آموزان این استان باید با خطرها و مشکلات و کارکردهای بهینه این عرصه آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توانمندسازی مشاوران دشتستان

یوسف رازقی‌پور، در جلسه توانمندسازی مشاوران شهرستان دشتستان اظهار کرد: مراقبت از دانش آموزان در فضای مجازی با وجود درگیری و شرایط کرونایی که به اجبار آنها را به این سمت و سو سوق داده‌است، ضرورت دارد.

وی گفت: مشاور، معلم و مدیر در مدرسه نقشی مهم در حل مشکلات دانش آموزان در معرض آسیب و شناسایی آنها دارند و یکی از مهم ترین راهکارها به شمارمی رود.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: بحث فوریت‌های روانی، اجتماعی از دیگر برنامه‌های اداره مشاوره در استان بوشهر است که در موارد اضطرار و در سریع‌ترین زمان ممکن کارگروه مربوطه تشکیل و از عهده حل مشکل برخواهند آمد.

رازقی گفت: در این راستا خط تلفن ۱۵۷۰ بصورت رایگان از ساعت ۸ تا ۲۰ با حضور مشاوران مجرب استان، پاسخگوی دانش آموزان و اولیا خواهد بود.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید با فعال کردن ظرفیت همیار مشاور در مدارس، از این ظرفیت بصورت بهینه استفاده کرد.

رازقی پور تاکید کرد: با توجه به ارتباط مستقیم معلم با دانش آموز از این فرصت برای جلوگیری از بسیاری مشکلات و بحران ها کمک بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار