امام جمعه دماوند:

وحدت و هوشیاری عمومی، عامل افزایش امید به آینده

دماوند (پانا) - امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه، وحدت، بیداری، هوشیاری عمومی و توجه به کارکردهای انقلاب را عامل افزایش امید به آینده دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۱۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
وحدت و هوشیاری عمومی، عامل افزایش امید به آینده

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند اظهار کرد: استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان و تحقق عدالت و مبارزه با فساد جزء اصول انقلاب است.

وی عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با ابزار رسانه و هنر و هزینه کردن پول‌های زیاد، در صدد تضعیف ایمان و باور مردم هستند. اهل قلم، فکر و بیان باید با جهاد تبیین، دشمن را خلع سلاح کنند، خنثی کردن وسوسه‌های شیطانی و نقشه‌های پلید دشمن، جهاد است.

وی اشاره کرد: اگر مردم در باورها، تشخیص‌ها، اراده‌ها، اعتماد‌ها، امیدها و اتحادهای خود دچار ضعف شوند حکومت از داخل دچار تزلزل خواهد شد.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی سعی می‌کنند عملیات روانی و تبلیغاتی خود را به عملیات میدانی و ایجاد آشوب و فتنه تبدیل کنند. رمز موفقیت دشمنان جمهوری اسلامی در اعتمادزدایی و ایجاد تشویش و اختلاف‌افکنی است.

امام جمعه شهرستان دماوند در پایان گفت: با وحدت همیشگی، بیداری و هوشیاری عمومی و توجه به کارکردهای انقلاب، امید به آینده افزایش می‌یابد و شاهد روزهای بهتری برای ایرانیان باشیم.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار