مدیرآموزش و پرورش دماوند:

مدارس خانواده‌ها را به سوی واکسیناسیون دانش‌آموزان ترغیب کنند

دماوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دماوند با بیان اینکه مدارس باید خانواده‌ها را به سوی واکسیناسیون دانش‌آموزان ترغیب کنند، گفت تعلیم و تربیت در حوزه آموزش‌های رسمی و پنهان، امری تخصصی است و در این باره نباید به صورت فردی و سلیقه‌ای عمل کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس خانواده‌ها را به سوی واکسیناسیون دانش‌آموزان ترغیب کنند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، جلسه فصلی مدیران مقطع ابتدایی مدارس دولتی حوزه شهر دماوند در دبستان شهید مدنی برگزار شد.

زهرا طاولی مدیر آموزش وپرورش دماوند پیرامون آسیب‌های آموزش صِرف در فضای مجازی و اثرات نامطلوب آن بر روان و روابط اجتماعی گفت: دور شدن دانش‌آموزان از فضای آموزشی و مهارت‌های اجتماعی و پرورشی، عدم داشتن اعتماد به نفس و خود مدیریتی، همچنین عدم شناخت آداب و قوانین مدرسه توسط دانش آموزان، از آسیب‌های دوران آموزشی مجازی است.

طاولی ادامه داد: عدم حمایت و همکاری اولیا در امر همراهی با مدارس و معلم یا معلمین، باید با توجیه و اقناع‌سازی در جهت رفع نگرانی آنان برطرف گردد‌ و مدارس باید خانواده‌ها را به سوی واکسیناسیون دانش‌آموزان ترغیب کنند‌.

وی به اهمیت وحدت رویه در اجرای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها اشاره کرد و افزود: تعلیم و تربیت در حوزه آموزش‌های رسمی و پنهان، امری تخصصی است که متولی این امر آموزش و پروش است و در این باره نباید به صورت فردی و سلیقه‌ای عمل کرد.

در ادامه سید مجید حسینی، معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند در رابطه با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی در تاریخ‌های مختلف نکاتی را مطرح کرد.

حسینی خبر داد که ساماندهی نیروها در سال آتی بر اساس فرم یک‌آموز و تاکید بر ارزشیابی همکاران و نتیجه بازدید و ارزیابی راهبران از فرایند آموزش مدارس و اهمیت همکاری مدیران با ایشان، لزوم داشتن سناریوی آموزشی، برنامه سالانه و تقویم اجرایی در هر واحد آموزشی انجام خواهد شد.

در بخش پایانی جلسه مدیران مدارس، هر یک به اظهار نظر و ابراز مشکلات و مسائل مدارس پرداختند و در رابطه با مشکلات مطرح شده ارائه راهکار انجام گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار