معاون تربیت‌بدنی حوزه مقاومت بسیج رودهن:

مسابقات ورزشی، ابزاری برای نشاط جمعی سالم در بین شهروندان است

رودهن (پانا) - معاون تربیت‌بدنی حوزه مقاومت بسیج بخش رودهن برگزاری مسابقات ورزشی را در هر شهر و منطقه، ابزاری در جهت یکپارچگی، ایجاد صمیمیت و نشاط جمعی سالم، برای شهروندان معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی، ابزاری برای نشاط جمعی سالم در بین شهروندان است

مسابقه فینال فوتسال جام شهید سلیمانی با معرفی تیم های برتر در سالن ورزشی امام‌ علی(ع) رودهن، برگزار شد.

ساسان شیرمحمدی، معاون تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج بخش رودهن و مسئول برگزاری مسابقات این جام در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با پانا بیان کرد: این مسابقات با همکاری سپاه رودهن، دهیاری روستای مهرآباد و آموزش و پرورش رودهن، در سطح پایگاه‌های بسیج بخش رودهن برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در مرحله آخر این مسابقات تیم بسیج مدرسه البرز و تیم شهید چمران سادات محله در مرحله فینال به رقابت با هم پرداختند و تیم البرز برنده نهایی این دوره از مسابقات شد و تیم شهید چمران، سادات محله و تیم‌شهدای این روستا، به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

شیرمحمدی همچنین اذعان کرد: این‌ مسابقات نتیجه همکاری و مساعدت صالح پاوندی فرمانده حوزه ۲ بسیج رودهن، بهادر کوچکی دهیار مهرآباد و همچنین اعضای شورای این روستا، حسین قلی‌بیگی فرمانده پایگاه امام رضا(ع)، مسکن مهر مهرآباد و زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن است که تمامی این همکاری باعث شد این‌ مسابقات با نظم کامل و رعایت کلیه قوانین انجام شود.

وی در تکمیل صحبت‌هایش مطرح کرد: واحد بسیج در رودهن به صورت مرتب و مستمر پیگیر برگزاری این‌گونه مسابقات و رقابت‌ها در سطح منطقه است تا ضمن جذب مشارکت حداکثری افراد برای شرکت و حضور در این‌ مسابقات، زمینه تفریحات سالم در بین شهروندان و به ویژه مدارس را ایجاد کند.

شیرمحمدی توضیح داد: در پایان این جام و طی برگزاری مسابقات نهایی، جوایز و لوح تقدیر به تیم‌های برتر و همچنین یک‌ تیم به عنوان‌ تیم اخلاق داده شد، حوزه بسیج طبق برنامه‌ریز‌ی‌هایی درصدد اجرای مسابقات ورزشی به اشکال مختلف بخصوص در ایام دهه فجر در بین شهروندان است که به زودی به مرحله اجرایی و اقدام درخواهد آمد.

در حاشیه این مسابقات مهدی درودگری معاون‌ تربیت بدنی مدرسه البرز رودهن گفت: تیم مدرسه البرز در این‌ مسابقات موفق به کسب مقام اول شد و ما در تلاش هستیم که بتوانیم با هماهنگی و تمرین بیشتر در مسابقات آتی رودهن هم شرکت کنیم و استعداد‌های جدیدی از مدرسه را جذب تیم کنیم‌.

وی همچنین بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در آموزش و پرورش در ایجاد نشاط و هیجان و صمیمیت در بین دانش‌آموزان و حتی فرهنگیان بسیار موثر است و باعث تغییر روحیه فرد و یک حرکت گروهی مثبت در جهت حفظ سلامتی روحی و جسمی فرد می‌شود.

خبرنگار: سبحان زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار