۶ نمایش با حضور کودکان و نوجوانان در جشنواره بیست و هفتم اجرای می‌شوند

تهران (پانا)- ۶ نمایش منتخب بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال» بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۶ نمایش با حضور کودکان و نوجوانان در جشنواره بیست و هفتم اجرای می‌شوند

اعلام آثار بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال» بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان
۶ نمایش با حضور کودکان و نوجوانان در جشنواره بیست و هفتم اجرای می‌شوند
۶ نمایش منتخب بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال» بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات انتخاب آثار بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال»، متشکل از زهره بهروزی‌نیا، الکا هدایت، هادی حسنعلی و مزدک مهیمنی پس از ارزیابی ۳۶ اثر متقاضی این بخش، ۶ نمایش را برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی کردند. این بخش با توجه به اهمیت آموزش تئاتر در مدارس، مراکز فرهنگی و هنری و موسسات تخصصی تئاتر برگزار می‌شود تا بستری را برای شناخت هنر نمایش در جهت انتخاب شغل و حرفه‌ی آینده‌ به کودکان و نوجوان معرفی کند.
دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار پذیرفته شده در بخش «تئاتر با اجرای کودکان ونوجوانان - زیر ۱۸ سال» را به ترتیب حروف الفبا به این شرح اعلام می‌کند:
۱- نمایش " به من رای دهید" به نویسندگی و کارگردانی رضا عربشاهی از تهران
۲- نمایش " پرنده آبی" نوشته موریس مترلینگ و کارگردانی مشترک سمیرا یزدان‌پژو و آنیتا توکلی از کرج
۳- نمایش" تنهایی دنیا" به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی از کرمانشاه
۴- نمایش " کودکان کار" به نویسندگی و کارگردانی مسعود کردی از همدان
۵- نمایش" وقتی که ما نیستیم" به نویسندگی و کارگردانی داود زارع از تهران
۶- نمایش "هورشید " به نویسندگی سیدجواد رحیم‌زاده و مهناز آقایی و کارگردانی سجاد انتظاری از مشهد
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.
مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار