رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری

بانوان عهده‌دار شادی و نشاط در زندگی هستند

شهرری(پانا) - به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)، روز زن و روز مادر، رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک شهرری ضمن گرامیداشت این روز و تجلیل از بانوان این اداره، از اهمیت نقش مادران در ترقی کودکان و تکامل دنیای امروز سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۵۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بانوان عهده‌دار شادی و نشاط در زندگی هستند

محسن نوروزیان رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری در جلسه گرامیداشت روز مادر اظهار کرد: در گذشته زن به عنوان نهضت علمی، فناوری و جهش تمدنی آغاز شده و امروزه به عنوان سیرت فاطمی و ایمان آگاهانه، در آینده نیز به عنوان هنر، سبک زندگی ایرانی و اسلامی نام گذاری خواهد شد.

وی در خصوص اثربخشی بانوان در زندگی گفت: زن مدیریت نشاط و عدالت اجتماعی در زندگی را بر عهده دارد که باتوجه به خلقت خلاقانه خداوند، برای مطالعه درباره خارق‌العادگی خلقت زن، الزامی است که زمان زیادی را به این موضوع اختصاص داد.

نوروزیان افزود: اصل و محور مدیریت خانواده، تربیت فرزندان صالح و صمیمیت و دوستی موجود در خانواده‌ بر عهده مادر است؛ ترقی، رشد و تکامل کودکان در دنیای امروز وابسته به نقش مادران است.

وی در ادامه درباره‌ مهم‌ترین نقش مادران تصریح کرد: بانوان و مادران در زندگی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و کاری نقش اساسی دارند که مهم‌ترین و پررنگ‌ترین آنها در کانون گرم تربیت و زندگی خانواده است.

خبرنگار دانش‌آموز: سوگند رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار