رییس اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی:

۲۹درصد وام‌های ازدواج پرداختی در آذربایجان شرقی توسط بانک ملی بوده است

تبریز(پانا)- رییس اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی از پرداخت ۲۹ درصدی وام‌های ازدواج در آذربایجان شرقی توسط این بانک خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
۲۹درصد وام‌های ازدواج پرداختی در آذربایجان شرقی توسط بانک ملی بوده است

عادل غلامی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن اشاره به نقش قابل توجه بانک ملی در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات در آذربایجان شرقی گفت: از مجموع ۷۹ هزار و ۶۰۰ درخواست دریافت وام ازدواج در استان، تاکنون ۶۹ هزار و ۴۰۰ نفر موفق به دریافت وام شده‌اند که بالغ بر ۲۷ درصد ثبت‌نام کنندگان و ۲۹ درصد وام‌های پرداختی از طرف بانک ملی بوده است.

وی افزود: این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود به صورت ویژه وارد عمل شده است و سهم بالایی در اعطای تسهیلات ‌کرونایی را دارا است. همچنین سالانه بالغ بر هزار بسته معیشتی در قالب طرح مومنانه توسط شعب این بانک تهیه و از طریق کمیته امداد و بهزیستی در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.

وی ضمن تشریح طرح صدف بانک ملی، اظهار داشت: این طرح به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و رونق بخشی به اقتصاد و تولید است.

وی ادامه داد: در این طرح، تسهیلات خرید تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان از نرخ کارمزد یک تا ۱۸ درصد اعطا می‌شود و مدت زمان بازپرداخت آن نیز ۳۶ ماهه است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرده و افزود: این بانک، بانک برتر کشوری در راستای خدمات بانکداری دیجیتال است و لذا نخستین سفته و اولین امضای الکترونیک کشور در این بانک رونمایی شده است.

غلامی در پایان با بیان این‌که امروزه بالای ۹۰ درصد از خدمات مالی و پولی و سرمایه گذاری در کشور از طریق سیستم بانکی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: بانک ملی در کنار نقش اقتصادی خود، خدمات دهی و رضایتمندی مردم را جزو رسالت خود قرار داده و به دنبال کسب سود نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار