۳۴ هزار نیروی تازه کار استخدام می‌شوند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی در غیرحضوری بودن مدارس، گفت این فضا نباید ابزاری علیه تربیت دانش‌آموزان باشد بلکه باید از آن برای تعلیم و تربیت استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۳۴ هزار نیروی تازه کار استخدام می‌شوند

یوسف نوری در آیین تجلیل از خیران مدرسه‌ساز کاشان افزود: معلمان درکرونا با تلاش مضاعف خانه‌ها را به کلاس‌های درس تبدیل کردند و با کنار گذاشتن بچه‌های خود به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان پرداختند.

وی با تاکید بر لزوم آموزش‌ حضوری دانش‌آموزان در مدرسه‌ها، اظهار داشت: با حضور دانش‌آموزان در واحدهای آموزشی، تعلیم و تربیت به صورت واقعی در کشور جریان می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر نظارت دقیق و کافی اجرای شیوه‌های نامه‌های بهداشتی در واحدهای آموزشی کشور اضافه کرد: هنوز برای آموزش ترکیبی آمادگی نداریم که البته این آمادگی نیز باید وجود داشته باشد و به همین دلیل قرارگاه حکمرانی فضای مجازی در وزارت آموزش و پرورش راه‌اندازی شده تا این موضوع‌ها جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش به تدریج ایجاد شده است، اظهار داشت: باید بکوشیم این مشکل زودتر برطرف شود و در همین راستا ۳۴ هزار و ۸۰۰ نیروی تازه کار استخدام می‌شوند تا به فرموده مقام معظم رهبری، افسران میدان تعلیم و تربیت باشند.

نوری ادامه داد: در مرحله‌های بعدی تلاش خواهیم کرد نیروی انسانی پای کار را در وزارت آموزش و پرورش تامین کنیم تا مدرسه‌ها به گونه‌ای باشند که سند تحول بنیادین رقم خورد.

وزیر آموزش و پرورش، گسترش هنرستان‌ها را برای استان اصفهان ضروری دانست و گفت: زمینه‌های رشته‌های کشاورزی، فرآوری گیاهان دارویی به خصوص گل و گیاه و بخش‌های خدمات گردشگری باید در این استان و شهرستان کاشان فعال شود.

وی با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز گفت: این افراد خیراندیش زمینه‌ساز فراهم کردن تربیت بزرگان و مفاخر برای کشور هستند که البته آموزش و پرورش نیز باید برای آنان برنامه‌ریزی داشته باشد.

نوری با اشاره به نقش‌آفرینی خیرین مدرسه‌ساز در کاشان، دارالمومنین کاشان را دارالمحسنین نیز دانست و افزود: در این شهرستان مردم نیکوکاری و احسان می‌کنند و این برکت از فرهنگ ناب اسلام محمدی باقیمانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار