دیدار نمایندگان استان اصفهان در مجلس دانش‌آموزی با وزیر آموزش و پرورش

اصفهان(پانا) - ابوالفضل رجبی مقدم و الناز توتونچی، نمایندگان استان اصفهان در مجلس دانش‌آموزی در حاشیه سفر وزیر آموزش و پرورش به منطقه امامزاده بادرود، با وی دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نمایندگان  استان اصفهان در مجلس دانش‌آموزی با وزیر آموزش و پرورش

عصر امروز در حاشیه سفر یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به شهرستان های کاشان، نطنز و بادرود، دو تن از اعضای هیات رییسه کمیسیون فرهنگی-هنری و اجتماعی با مجلس دانش‌آموزی با وی دیدار و گفتگو کردند.

یوسف نوری، ضمن اظهار خرسندی از دیدار با نمایندگان مجلس دانش آموزی خاطر نشان کرد: مجلس دانش آموزی دانش آموزی به عنوان بازوان توانمند وزارت آموزش و پرورش همواره مورد توجه بوده و همکاری و مساعدت با مجموعه مجلس دانش آموزی جزو ماموریت های مهم حوزه پرورشی است.

الناز توتونچی، رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و اجتماعی مجلس دانش آموزی، ضمن اشاره به فعالیت های گسترده این کمیسیون در گذشته، خواستار توجه مجموعه وزارت آموزش و پرورش نسبت به مجلس دانش آموزی شد.

ابوالفضل رجبی مقدم، منشی کمیسیون فرهنگی، هنری و اجتماعی و دبیر کارگروه تدوین سند مجلس دانش آموزی نیز، ضمن عرض خوش آمدگویی به وزیر، با اشاره به محور تدوین سند دهمین دوره مجلس دانش آموزی و نقش سند درسی ملی در پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین، خواستار توجه به سند دهمین دوره مجلس دانش آموزی پس از تصویب آن شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار