بابک پورعالی*

حالا نوبت شماست

علی مرادی هنوز هم به دنبال ماندن در وزنه برداری است و به نظر می‌رسد علاقه‌ای به رفتن از فدراسیون ندارد و به هرقیمتی می‌خواهد صندلی اش را نگه دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

«دارند کارهایی انجام می‌دهند که ما همچنان در خدمت وزنه‌برداری باشیم.» این را رییس برکنار شده وزنه‌برداری در برنامه زنده تلویزیونی به زبان آورد. در برنامه ای که میلیون ها بیننده دارد و احتمالا خود وزیر ورزش هم آن را می‌بیند. البته جمله درست این بود که بگوید «دارم کارهایی انجام می‌دهم که....»

آقای مرادی عزیز! گیریم که دارید با چند نماینده مجلس کارهایی انجام می‌دهید که بمانید. گیریم که دارید وزیر ورزش را تحت فشار می‌گذارید. آیا باید در برنامه زنده تلویزیونی آن را به زبان بیاورید؟! والله که اگر ذره‌ای تدبیر داشتید نباید این جمله می‌گفتید چون با همین جمله ماهیت وجودی یک وزارتخانه را زیر سوال بردید. حالا همه نگاه ها به شخص وزیر است که آیا تسلیم این فشارها می‌شود یا خیر که اگه تسلیم شود نه فقط جنگ قدرت در یکی از زیر مجموعه هایش را باخته که خیلی چیزهای دیگر را هم می‌بازد. اینجا همان‌جایی است که وزیر ورزش باید پاسخ رای اعتماد مجلس را بدهد. همینطور پاسخ اعتماد جامعه ورزش به خود را.

آقای دکتر سجادی! حالا نگاه ورزشی‌ها به شماست تا ببینند در مسند وزارت، چقدر قدر اجرایی دارید و تا چه اندازه تصمیم گیرنده هستید. اگر اینجا که اول راه است تسلیم شوید یعنی در ادامه مسیر هم تسلیم هر فشاری خواهید شد و این مغایرت دارد با شعارهای شما و البته سابقه بلندبالای مدیریت تان در ورزش. علی مرادی صراحتا عنوان کرده دارد کارهایی صورت می‌گیرد تا ابلاغ وزارت باطل شود و حالا توپ در زمین شماست.

قابل پیش بینی است که اگر تسلیم این فشارهای بیرونی شوید احتمالا تا پایان دوره ریاست علی مرادی هیچ حمایتی از این رشته نخواهید داشت که باز دودش به چشم وزنه‌برداری می‌رود. پس لطفاً جوری تصمیم بگیرید که وزنه‌برداری متضرر نشود.

*روزنامه‌نگار

منبع: خبر آنلاین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار