عسکری: اجرای سند تحول بنیادین با تصویب برخی قوانین‌ تسهیل می‌شود

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس، انتظارات معلمان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تصویب قانون‌های کاربردی و عملیاتی آموزش و پرورش در اجرای مطلوب سند تحول بنیادین برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
عسکری:  اجرای سند تحول بنیادین با تصویب برخی قوانین‌ تسهیل می‌شود

محمدخلیل عسکری در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌خواهیم از ظرفیت مجمع نمایندگان فارس برای اجرای سند تحول بنیادین به نحو مقتضی و مطلوب بهره بگیریم و در همین راستا نشست مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی را در آموزش وپرورش فارس به زودی برگزار خواهد شد تا نمایندگان هرچه بیشتر با مسایل و مشکلات سیستم تعلیم و تربیت و دغدغه‌های قشر عظیم فرهنگیان استان آشنا شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تصویب قانون‌هایی در رابطه با اجرای سند تحول بنیادین در مجلس شورای اسلامی می‌تواند اجرای این سند بالا دستی را تسهیل کند.
عسکری گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در راستای توسعه فضای آموزشی و همچنین بازگرداندن دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزشی را در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی گفت: باید با سوق دادن خیرین به سمت مسایل آموزشی و تربیتی مجمع خیرین تعلیم و تربیت را تقویت کنیم تا در فارس هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.
عسکری گفت: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت جوانان از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های ما در آموزش و پرورش فارس است.
نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه در کنار معشیت فرهنگیان باید به فکر تدوین برنامه‌هایی در راستای تقویت مسایل فرهنگی باشیم افزود: مساله معیشت و فرهنگ از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری نیز است.
حسین حسین‌زاده گفت: از بودجه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای مسائل عمرانی، نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره خواهیم گرفت.
وی افزود: مجلس این آمادگی را دارد تا در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به نحو مطلوب یاری دهد.
در این دیدار نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی از مشکلات و مسایل آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه خود نیز پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار