آیین تکریم و معارفه معاونان آموزش ابتدایی و پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش فارس

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، رعایت حق الناس و حفظ بیت المال از مسایلی است که مدیران جدید باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه معاونان آموزش ابتدایی و پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش فارس

محمد خلیل عسکری در آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید آموزش ابتدایی و پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: باید در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف به خوبی بهره بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: انتظار است معاونان جدید گزارشی دقیق و کمی از وضعیت موجود تدوین کنند و از همین الان چشم‌اندازها و برنامه‌های سال آینده را بر اساس این چشم اندازها ترسیم کنند.

عسکری رمز موفقیت و پیروزی در کارها را وحدت و همدلی دانست و گفت: باید با استفاده از تجربیات ارزنده تمامی اقشار و مصرف بهینه از تمامی امکانات موجود به سمت تحقق حیات طیبه رفت.

وی گفت: استفاده از ظرفیت بانوان فرهنگی در حوزه‌های مختلف نیز می تواند در شتاب بخشی به کیفیت آموزشی و تربیتی کمک کند.

صبح امروز در مراسمی، از زحمات محسن کلاری، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس و محمد فیاض پور، معاون آموزش ابتدایی این اداره کل تقدیر شد. همچنین در این مراسم محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس، مرتضی پورجعفر و مجید بذرافکن را به ترتیب به عنوان معاون و سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و معاونت آموزش ابتدایی این اداره کل منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار