دادستان شهرستان بهارستان

احترام، گذشت و محبت، سه عنصر اصلی نظام خانواده است

بهارستان یک (پانا) - دادستان شهرستان بهارستان در همایش آسیب‌های خانواده، احترام، گذشت و محبت را سه عنصر اصلی برای نظام خانواده‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
احترام، گذشت و محبت، سه عنصر اصلی نظام خانواده است

همایش آسیب‌های خانواده با رویکرد آموزش سبک زندگی اسلامی، ایرانی با حضور غلامرضا صادقی، دادستان شهرستان بهارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نورپور امام جمعه بخش گلستان، مصطفی کلانتری مدیر، غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه، نادریزدانی کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و منتخبین انجمن اولیا و مربیان و رابطین مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در کانون شهید مطهری برگزار شد.

غلامرضا صادقی دادستان شهرستان بهارستان ضمن اشاره به اهمیت فراوان دین، اسلام و نماز خواندن در زندگی تصریح کرد: افرادی که مرتکب جرم می‌شوند، از افرادی هستند که در خواندن نماز سهل‌انگاری می‌کنند. دنیا محل آسایش نیست، دنیا جایی است که انسان باید در آن پرورش یابد و به اندازه وسع و توان خود، در کسب معرفت موفق شود.

وی با اشاره به انواع عفت مانند عفت کلام و عفت حجاب بیان کرد: اگر امروزه اشاره زیادی به موضوع عفت و حجاب می‌شود، تنها به این دلیل است که اگر اجرایی و رعایت شود، آمار جدایی‌ها و طلاق‌ها در کشور کاهش می‌یابد.

دادستان شهرستان بهارستان ضمن اشاره به ستون اصلی نظام خانواده که باید استوار باشد، گفت: در دنیای امروزی، ستون اصلی نظام خانواده را، سه عنصر تشکیل می‌دهد که عبارتند از احترام، محبت و گذشت.

صادقی موضوع احترام در خانواده را تاکید کرد و گفت: بحث احترام در دنیای امروزی، میان خانواده‌ها کمرنگ شده و به فراموشی سپرده شده‌است و نیاز است تا در این موضوع، از بزرگان دینی پیروی کنیم؛ لازم است تا در موضوع احترام والدین به فرزند و فرزند به والدین توجه بیشتری داشت، زیرا عدم توجه به این مورد، موجب ضربه‌های بزرگ و زیادی است که ما در زندگی به آن‌ها برمی‌خوریم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار