مدیر آموزش و پرورش جوادآباد:

امر به معروف از مهم‌ترین ارکان تعلیم و تربیت است

جوادآباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش جوادآباد در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش این منطقه گفت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مدارس اهمیت ویژه ای دارد زیرا مدرسه به عنوان یک مرکز اصلی تربیت می‌تواند دانش آموزان را تشویق به رعایت این فریضه کند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
امر به معروف از  مهم‌ترین ارکان تعلیم و تربیت است

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و‌پرورش جوادآباد، با حضور عباس کیوانلو مدیرآموزش و پرورش، نغمه خسروی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، محبوبه جمال کارشناس عترت و نماز و بقیه اعضا در سالن شهید سلیمانی اداره برگزار گردید.

عباس کیوانلو، گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه افراد جامعه است و کوتاهی در این امر آثار مخربی را در پی خواهد داشت و زمینه‌ساز از بین رفتن گناه در جامعه است، بنابراین رعایت این امر به صورت جدی باید پیگیری شود.

وی در ادامه بیان کرد: فریضه امر به معروف و‌ نهی از منکر در مدارس اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا مدرسه به عنوان یک مرکز اصلی تربیت می‌تواند دانش‌آموزان را تشویق به رعایت این فریضه کنند؛ اجرای طرح یاد‌آوران معروف در مدارس منشاء تحول برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است و دانش‌آموزان باید بر اساس طرح یادآوران معروف، ایفای نقش کنند.

در ادامه هر یک از اعضای ستاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. همچنین مقرر شد جهت ریشه‌یابی بهتر منکرات، جلساتی مجزا با حضور نماینده معلمان در مدارس و دانش‌آموزان گذاشته شود تا ضمن جویا شدن نظرات، تصمیمات بهتری در این زمینه اتخاذ شود.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار