مهارت‌آموزی مربیان پرورشی باعث ارتقای سطح ایمنی و سلامت در مدارس خواهد شد

جوادآباد(پانا) - کارشناس سازمان دانش‌آموزی جوادآباد، در کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه، مهارت‌آموزی مربیان پرورشی را لازمه بالا بردن سطح ایمنی و سلامت دانش‌آموزان در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌آموزی مربیان پرورشی باعث ارتقای سطح ایمنی و سلامت در مدارس خواهد شد

دوره آموزشی کمک‌های اولیه برای معاونین و مربیان پرورشی مدارس با مشارکت هلال احمر و آموزش و‌پرورش جوادآباد برگزار شد.

ملیحه خواری کارشناس سازمان دانش‌آموزی منطقه جوادآباد با حضور در این دوره‌ها، مهارت آموزی معاونین و مربیان پرورشی را امری لازم و ضروری دانست و بیان کرد: این آموزش‌ها باعث بالا رفتن سطح ایمنی و سلامت دانش‌آموزان در مدارس خواهد شد؛ بحران کرونا در طی دو سال، موجب کاهش فعالیت‌ها و مشارکت‌های دانش‌آموزان در امور مدارس شد، ولی اکنون با شرایط کنونی سعی در افزایش مهارت‌آموزی مربیان خواهیم کرد و به مرور این آموزش‌ها را در سطح مدارس نیز برگزار خواهیم کرد.

این کارشناس در پایان ضمن اشاره به اصل سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان تاکید کرد: مربیان ما از امروز یک نیروی داوطلب هلال احمر خواهند بود و بر اساس وظیفه و وجدان کاری نه تنها یاریگر دانش‌آموزان بلکه امدادرسان هموطنان خود نیز خواهند بود و تلاش می‌کنیم با فرهنگسازی و آموزش‌های لازم تمام مردم جامعه بتوانند یک داوطلب آموزش دیده شوند.

در این دوره آموزشی چهل ساعته مهارت‌هایی چون ارزیابی مصدوم، بازکردن راه تنفس مصدوم، نبض گیری، خفگی، سکته مغزی، cpR، شکستگی، آتل بندی و ... آموزش داده شد.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار