سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه:

دولت برنامه اجرایی حذف ارز ترجیحی را به مجلس فرستاد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از ارائه برنامه مکتوب حذف ارز ترجیحی از سوی دولت به کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دولت برنامه اجرایی حذف ارز ترجیحی را به مجلس فرستاد

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که هفته گذشته کمیسیون تلفیق از دولت درخواست کرد که اگر دولت بنای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را دارد، برنامه مکتوب آن را به مجلس ارائه کند تا نمایندگان بتوانند درباره آن تصمیم بگیرند، آیا دولت این برنامه را به مجلس ارسال کرده یا خیر؟ گفت: دولت برنامه اجرایی حذف ارز ترجیحی و شیوه جبران تاثیرات آن در معیشت مردم را به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تقدیم کرد.

وی افزود: این برنامه در کمیسیون تلفیق و در کارگروه مشترکی با دولت بررسی خواهد شد و این کمیسیون نظر نهایی خود را درباره اجرای آن و در راستای تقویت معیشت مردم در صورت حذف این ارز اعلام خواهد کرد.

زارع با تاکید بر لزوم حفظ آرامش معیشتی مردم کرد: اولویت اصلی مجلس کمک به دولت برای تقویت معیشت مردم است و چنانچه در بررسی برنامه مکتوب دولت به این جمع‌بندی برسیم که دولت قدرت توامان برای حذف ارز ترجیحی و حمایت دقیق و اطمینان بخش از معیشت مردم را دارد، به قوه مجریه برای اجرای آن کمک خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار