سریالیست و دستخط آخرین جمعه دی‌ماه روی آنتن تلویزیون

تهران (پانا) -  رسانه ملی آخرین جمعه اولین ماه فصل زمستان را با سریالیست و دستخط، مهمان خانه مخاطبان است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سریالیست و دستخط آخرین جمعه دی‌ماه روی آنتن تلویزیون

فردا (۲۴ دی‌ماه) آخرین جمعه فصل زمستان است، رسانه ملی برای پایان هفته مخاطبان خود برنامه‌های متفاوتی در نظر گرفته است؛ شبکه یک سیما در بازگشت سریالیست به روی آنتن با حضور جمشید گرگین بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آثار خاطره‌انگیزی را که وی در آنها ایفای نقش کرده، مرور می‌کند، این در حالی است که عصر فردا برنامه دستخط از شبکه پنج با حضور یک مهمان پارلمانی، وضعیت فرهنگی کشور را بررسی می‌کند.

شبکه یک ؛ بازگشت سریالیست به آنتن تلویزیون

در جدیدترین قسمت سریالیست که پس از وقفه‌ای یک ماهه روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگر سریال موج اول است.

محسن قصابیان بازیگر و سیدسجاد حسینی کارگردان سریال موج اول مهمانان اولین بخش از برنامه سریالیست هستند که شامگاه پنجشنبه ۲۳ دی از شبکه یک سینما پخش می‌شود. سعید کمانی تهیه‌کننده سریال نیز به صورت تلفنی با کریمی گفتگو می‌کند.

در بخش نوستالژی جمشید گرگین بازیگر پیشکسوت میهمان برنامه است و از آثار خاطره‌انگیزی می‌گوید که در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

پرونده این هفته به سریال‌های استانی اختصاص دارد و یزدان فتوحی است در گفت‌وگو با کریمی به آثار ماندگاری می‌پردازد که در سیمای استان‌ها تولید شده است.

سریالیست به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ و ۱۵دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه پنج؛ بررسی وضعیت فرهنگی کشور در برنامه دستخط

برنامه دستخط شبکه پنج سیما روز جمعه ۲۴ دی با حضور زهره سادات لاجوردی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی روی آنتن می‌رود.

زهره سادات لاجوردی در تازه ترین برنامه تلویزیونی دستخط به تبیین آخرین وضعیت فرهنگی کشور می‌پردازد. این در حالی است که تعامل و تقابل مجلس و دولت از دیگر مباحثی است که در این برنامه تشریح خواهد شد.

در بخش دیگر برنامه پیش روی دستخط درباره کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو خواهد شد.

دستخط که به گفت‌وگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می‌پردازد کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفت‌وگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه‌کنندگی می‌کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۶ از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار