مالخر سابقه‌دار کامپیوتر خودروها دستگیر شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مالخر اموال سرقتی با هوشیاری ماموران کلانتری 125 یوسف آباد خبر داد و گفت متهم تحت پوشش مغازه باطری‌سازی به مالخری کامپیوترخودروها می‌پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مالخر سابقه‌دار کامپیوتر خودروها دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر بیان کرد: تیم عملیاتی کلانتری 125 یوسف آباد با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی مالخر سابقه داری شد که به خرید و فروش کامپیوتر خودروهای مسروقه می‌پرداخت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی تیم عملیاتی کلانتری در محل حاضر و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازدید از محل 25 فقره کامپیوتر خودرو سرقتی کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم تحت پوشش مغازه باطری سازی به خرید کامپیوترهای سرقتی می پرداخت و به قیمتی پایین تراز قیمت بازار آن ها را می فروخت، گفت: در تحقیقات انجام شده وی به خرید اموال سرقتی از سارقان و فروش آن ها به ارزش 700 میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری سارقانی که اموال مسروقه را به مالخر فروخته اند نیز در دستور کار کلانتری یوسف آباد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار