تازه‌های انتشارت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی

تهران (پانا) - اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی نمایشنامه «هفت اپیزود برای رعنا» و کتاب «فیلم‌سازی آسان» را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تازه‌های انتشارت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، در مقدمه کتاب «فیلم‌سازی آسان» به نویسندگی حمیدرضا کاظمی‌پور می‌خوانیم:

امروز تولید فیلم به شکل بسیار گسترده عرضه می شود و می تواند یک پروژه عظیم سینمایی با هزینه های بسیار سنگین و میلیاردی را در بر بگیرد و یا می تواند یک فیلم کاملا ساده و با کمترین هزینه باشد که فرد با یک دوربین دستی و یا دوربین تلفن همراه خود تصویر برداری کرده و سپس تدوین کند و به عنوان اثری مستقل ارائه بدهد.

در این جا بحث ما بیشتر از آنکه معطوف به سینمای حرفه ای و تجهیزات گسترده استودیوی فیلم سازی باشد تلاش خواهیم کرد تا فیلمسازی به روشی آسان را به شما آموزش بدهیم و اینکه چگونه بتوانیم ایده های ذهنی یا مشاه های خود در دنیای واقعی را به شکلی ساده و خلاقانه به تصویر کشده و به عنوان یک اثر بصری ثبت کنیم.

این کتاب در تیراژ 1000 نسخه با همت اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و به وسیله موسسه فرهنگی منادی تربیت چاپ شده است.

همه‌گیری کرونا و شیوع آن که تعطیلی بسیاری از مراکز آموزشی و پرورشی را به دنبال داشت ذوق و قریحه بسیاری را برای فعالیت های انفرادی شکوفا کرد از ان جمله بسیاری به هنر های نمایشی و اجراهای مونولوگ( تک گویی) روی آوردند اما کمبود منابع نمایشی در این میان می تواند آسیب زا باشد . با این رویرکرد اداره کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی اقدام به چاپ نمایشنامه هایی کرده است که می توان به نمایشنامه « هفت اپیزود برای رعنا» اشاره کرد.

این نمایشنامه به نویسندگی حمیدرضا کاظمی پور در تیراژ 1000 نسخه و با همت اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و به وسیله موسسه فرهنگی منادی تربیت چاپ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار