مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک :

نشست‌های شورای معاونین در مدارس منجر به ارتباط اثر‌بخش با کادر اجرایی مدارس می‌شود

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه شورای معاونین آموزشگاه شهید تیمسار فلاحی هدف از برگزاری نشست های شورای معاونین در مدارس را برقراری ارتباط اثربخش، تعامل بهتر و مطلوب‌تر با کادر اجرایی مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست‌های شورای معاونین در مدارس منجر به  ارتباط اثر‌بخش با کادر اجرایی مدارس می‌شود

سومین جلسه شورای معاونین اداره در آموزشگاه با هدف بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی و رفع موانع و چالش ها در آموزشگاه شهید تیمسار فلاحی قرچک برگزار شد.

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کادر اجرایی در آموزشگاه شهید تیمسار فلاحی قرچک اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست‌های شورای معاونین در مدارس برقراری ارتباط اثربخش و تعامل بهتر و مطلوب تر با کادر اجرایی مدارس است.

وی خاطرنشان کرد: احصاء مشکلات و پیگیری و رفع آنها جزو اولویت های ما در این جلسات است که با توجه به شرایط و با مشورت شورای معاونین انتخاب می شوند.

داورزنی افزود: در این جلسات که با حضور مدیر، کادر اجرایی، رئیس انجمن اولیا و مربیان، نماینده آموزگاران و نماینده شورای دانش آموزی آموزشگاه برگزار می‌شود کلیه امور آموزشی و پرورشی به طور تخصصی مورد بررسی می‌شود و ضمن ارائه راهکار برای رفع موانع و تقویت نقاط قوت موضوعات مختلف مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار