در جلسه شورای آموزگاران دبستان تشیع مطرح شد:

مدرسه و آموزش حضوری محرک‌های اصلی یادگیری برای کودکان را فراهم می­‌کند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 ،ضمن اشاره به مدرسه و آموزش حضوری؛ آن را از محرک‌های اصلی یادگیری و شکل‌گیری شخصیت کودکان دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۶۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه و آموزش حضوری محرک‌های اصلی یادگیری برای کودکان را فراهم می­‌کند

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه با حضور در جلسه شورای آموزگاران مدارس تشیع 1 و 2 از نزدیک با همکاران این مدرسه دیدار و به گفت و گو پرداخت.

حنیف نیا در این جلسه بیان کرد: در ابتدا قدردان زحمات آموزگاران و تمامی همکاران عزیز این مدارس هستم و به واسطه تلاشهای وافری که در ایام شیوع بیماری کرونا در دو سال تحصیلی اخیر انجام دادید و امیدوارم این زحمات با بهترین پاداش ها از سوی خداوند متعال همراه باشد.

وی گفت: اگر بپذیریم که آموزش های دبستان مهمترین دوران در شکل گیری شخصیت دانش آموزان محسوب می شود، بنابراین بدون شک تأثیر منفی کرونا بر آموزش ابتدایی بیشتر از گذشته اهمیت پیدا خواهد کرد.

حنیف نیا افزود: عمیقا معتقدیم که مدرسه و آموزش حضوری محرک های اصلی یادگیری برای کودکان را فراهم می­‌کند و طبق پژوهش­‌های اخیر تعطیلی مدارس علاوه بر تغییر رویه نقش معلم برای یاددهی و پر رنگ شدن نقش والدین در این فرایند به عنوان یک آیتم مثبت، اما متاسفانه یادگیری باکیفیت همچون دوران حضوری را با چالش های زیادی همراه کرده است، اما مجموعه همکاران ما در منطقه تمام تلاش خود را بکار بستند که این خلاءها با کمترین آسیب های ممکن منجر به امر یادگیری در چهارچوب های تعریف شده آموزش های مجازی شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه در این جلسه با تبیین شاخص های توسعه حرفه ای گفت: اگر معلمی هنر تلفیق سه دانش محتوایی، فناوری و پداگوژی را نداشته باشد بدون تردید موفقیت لازم در برونداد آموزش ها را کسب نخواهد نکرد و به تبع آن یادگیری نیز اتفاق نخواهد افتاد.

شایان ذکر است در این جلسه مهدی براتی مدیر دبستان های تشیع 1 و 2 به ارائه گزارش عملکرد خود و همکاران این مدرسه از تابستان سال جاری تا این ایام پرداخت و همچنین از همکار بازنشسته این مدرسه سرکار خانم عبدی و نیز سایر آموزگاران مدرسه با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار