ارسال هزار و 319 اثر دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران در زمینه پرسش مهر

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ارسال یک هزار و 319 اثر به بات پرسش مهر ریاست جمهوری و قرار گرفتن در جایگاه دوم از نظر میزان آثار ارسالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال هزار و 319 اثر دانش‌آموزان شهرستان‌های تهران در زمینه پرسش مهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی با اشاره به شیوه‌نامه اجرایی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سوم مهرماه از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مدارس سراسر استان ابلاغ شد، گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش با موضوع تأکید بر استمرار اجرای پرسش مهر ریاست جمهوری و با هدف پرورش روحیه مشارکت‌جویی، پرسش‌گری و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، شیوه‌نامه «اجرایی بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر» برای برگزاری در سطح دانش‌آموزان، به مدارس سراسر استان ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه بخش ویژه فراخوان بیست و دومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری، جایزه ملی دانش‌آموز شهید علی لندی با موضوع تأثیر فداکاری، از خودگذشتگی و شجاعت در تحقق ایران قوی است، بیان کرد: براساس این شیوه نامه، با توجه به بیست و دومین سوال پرسش مهر ریاست جمهوری با عنوان «ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ و نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟» «عناوین و رشته‌های مسابقه فرهنگی، هنری و رشته و گرایش‌های میان رشته‌ای بدین شرح است؛

بخش فرهنگی قسمت ادبی شعر، داستان کوتاه؛ بخش رسانه و فضای مجازی وب نوشت، ویدئوکست؛ بخش هنری و هنرهای تجسمی پوستر، عکاسی، تصویرسازی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی نستعلیق؛ بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، مستند، داستانی، پویانمایی، نماهنگ، استندآپ کمدی؛ بخش هنرهای آوایی سرود همگانی؛ بخش رشته و گرایش‌های میان رشته‌ای سخنوری و بخش ویژه سخنی با رئیس جمهور است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: در بیست و دومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری، دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران از طریق بات https://shad.ir/PorseshMehrBot تعداد هزار و 319 اثر را ارسال کردند که بر این اساس شهرستان‌های تهران جایگاه دوم را از نظر تعداد آثار ارسالی به بات پرسش مهر از آن خود کرده است.

استان های، خراسان رضوی، شهرستان‌های استان تهران و اصفهان به ترتیب 1808، 1319 و 1260 اثر را ارسال کرده و در جایگاه اول تا سوم از نظر میزان آثار ارسالی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار