امام جمعه دماوند:

وحدت کشورهای جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی، موجب اعتلای فرهنگ است

دماوند(پانا)- امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه، وحدت کشورهای جبهه مقاومت و دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را رمز پیروزی و موجب اعتلای فرهنگ‌ دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۷۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
وحدت کشورهای جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی، موجب اعتلای فرهنگ است

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: دشمنان با جنگ رسانه‌ای به دنبال حساسیت زدایی و غیرت زدایی از مردم نسبت به اصول و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به غیرت دینی مردم ایران عنوان کرد: غیرت دینی فضیلت اخلاقی است که یکی از ارزشمندترین صفات انسانی است و نباید با خشونت نامعقول اشتباه گرفته شود؛ اسلام دین تعقل، رفتار عاقلانه و صحیح است.

وی تصریح کرد: وحدت کشورهای جبهه مقاومت کلید واژه اعتلای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی آنها است. تحریم، فشار اقتصادی، جلوگیری از ورود ابزارهای پیشرفت علمی و فنی و حتی تحریم شخصیت‌های علمی و صنعتی، در راستای شکست جبهه مقاومت انجام می‌شود.

فتاح دماوندی ادامه داد: ایران نخ تسبیح تحولات محور مقاومت است، منافع و امنیت کشورهای حوزه مقاومت، مشترک است. فشار های نظامی، اقتصادی و هجوم فرهنگی از طریق ماهواره‌ها و فضای مجازی و رسانه‌ای، کشور های زنجیره مقاومت را تهدید می‌کند و باید از تهدیدها فرصت بسازیم. کشورهای محور مقاومت باید قدرت رسانه خود را افزایش داده و صدای مردم آزاده را به گوش جهانیان برسانند.

خبرنگار: غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار