سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی شهرستان دماوند:

کارگاه‌های آموزشی، فرصت آموزشی یکسان برای مربیان

دماوند (پانا) - سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی شهرستان دماوند گفت یکشنبه‌های تربیتی علاوه بر توانمند‌سازی مربیان و معاونان پرورشی، بهبود کیفیت آموزش و پرورش و ایجاد فرصت‌های آموزشی یکسان برای همه است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های آموزشی، فرصت آموزشی یکسان برای مربیان

مهدیس بهرامی سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی شهرستان دماوند اظهار کرد: برگزاری دهمین کارگاه طرح تحت عنوان «بایدها و نبایدها در تولید محتوای الکترونیکی پاورپوینت» با تدریس مدرس و مربی فریده لطیفی بود که این کارگاه به صورت پخش زنده از طریق شبکه شاد برای کل مناطق قابل مشاهده بود.

وی افزود: هدف از برگزاری یکشنبه‌های تربیتی که با هدف توانمندسازی مربیان توسط دبیرخانه استانی گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی با مشارکت گروه آموزشی مناطق در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود توجه به مسائل آموزشی به عنوان شاخص و اصولی اساسی در نظام های آموزش و اجتماعی است و بسترسازی های لازم در این زمینه در هر هفته صورت می‌گیرد.

بهرامی ادامه داد: امروزه در تمامی کارهای آموزشی از پاورپوینت و ویژگی هایش استفاده می شود و می توان این نرم افزار را به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم افزار در دنیای ارتباطات است، استفاده از این نرم افزار این فرصت را به معلمان و مربیان می‌دهد که موضوعات را در اسلایدهای مختلف پوشش دهند.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار