امام جمعه پردیس:

ویژگی‌شهید سلیمانی تأسی از حضرت زهراست

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در مراسم یادبود شهدا گفت از جمله ویژگی‌های مهم شهید سلیمانی می‌توان به تأسی کردن به حضرت زهرا اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ویژگی‌شهید سلیمانی  تأسی از حضرت زهراست

حجت‌الاسلام حسین حسینی عنوان کرد: تمام کسانی که ادعا داشتند ابرقدرت جهان‌ هستند و در دنیا حریفی ندارند در مقابل شهید سلیمانی ذلیل بودند. این قدرت، قدرت تأسی به حضرت فاطمه(س) است.

وی با اشاره به اینکه شجاعت‌های حضرت زهرا(س) باعث شده تا افرادی مانند شهید سلیمانی از آن بزرگوار تأسی کنند، تصریح کرد: شهید سلیمانی‎‌ها که به این حضرت تأسی می‌کنند قدرت زهرایی و ولایی خودشان را به جهانیان نشان می‌دهند و اینچنین است که آنان در قبالشان احساس ذلالت می‌کنند.

حسینی با اشاره به اینکه باید قدر این ایام را دانست، اظهار کرد: این ایام هم تبریک و هم تسلیت دارد. تسلیت برای مصیبت‌هایی که بر اهل بیت وارد شد، تبریک به خاطر اینکه ما امروز در این مسیر قرار داریم، قدرت و الگوهای اینچنینی داریم که اگر خوب پیروی کنیم قدرتی را خدا به ما خواهد داد که به عینه می‌بینیم همچنان که خداوند در قرآن فرموده است «وقتی شما با خدا باشید قدرتتان چند برابر می‌شود.»

امام جمعه شهرستان پردیس با تأکید بر اینکه اگر با ولایت باشید خدای متعال شما را پیروز میدان خواهد کرد، گفت: تبریک برای ما است زیرا انسان‌هایی که با خدا بوده‌اند مانند شهید سلیمانی و ابوالمهدی المهندس بسیار است و همیشه پیروز و سربلند هستند.

وی با اشاره به ایام فاطمیه و روایت‌ها و حدیث‌های زیادی که درباره حضرت زهرا(س) می‌شنویم، افزود: لازم است از این‌ روایت‌ها و حدیث‌ها درس بگیریم و بدانیم حضرت زهرا(س) کیست و چه فضائلی دارد و خدا چگونه به او توجه دارد و بدانیم این توجهی که خدا به حضرت زهرا(س) دارد به خاطر دختر رسول الله بودن نیست بلکه به خاطر تفکر و ایمان وی است.

امام جمعه شهرستان پردیس در پایان از حضور فرمانده سپاه، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، مسئولان بسیج دانش آموزی واحد برادران و خواهران و دانش‌آموزان این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار