برگزاری محفل آسمانی انس با قرآن کریم در روستای عبدالله گیو سرولایت

فیروزه (پانا) - با همکاری مرکز دارالقرآن نور فیروزه محفل آسمانی انس با قرآن کریم قطب شهید شوشتری در روستای عبداله گیو سرولایت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل آسمانی انس با قرآن کریم در روستای عبدالله گیو سرولایت

در این مراسم که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت شهید سلیمانی شامگاه سه شنبه در مسجد جامع روستای عبدا...گیو با حضور اقشار مختلف مردم و مدیران و معاونان آموزش و پرورش شهرستانهای نیشابور، فیروزه و منطقه میان جلگه برگزار شد، سعید تاتاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه سرولایت گفت: قرآن کلام ارزنده خداوند و نسخه شفابخش زندگی انسان است که ضروری است خودمان را در معرض قرآن و عمل به فرامین قرآنی قرار دهیم.

تاتاری با اشاره به اینکه قرآن کتاب انسان ساز و با برنامه، برای دنیا و آخرت انسان است افزود: خواندن، آموختن، فهم و تدبر در مفاهیم قرآنی زمانی به نتیجه می رسد که منجر به تغییر و رشد کمال معنوی انسان شود.

سید حجت ترحمی، مهدی فعال، محمد نیرآبادی از قاریان برجسته کشوری و بین المللی آیاتی چند از کلام وحی را قرائت کردند و همچنین دانش آموز 9 ساله فرناز عباسی حافظ کل قرآن کریم و برادر شش ساله اش به اجرای برنامه در این خصوص پرداختند.

از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این مراسم، روایتگری از رشادت‌های شهید سلیمانی، اجرای زنده سرود امام رضا (ع) و تجلیل از دانش آموزان قرآنی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار