مدیر برتر فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی:

شرکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های مدرسه، موجب بهبود نظام فکری آنان در مشاغل آینده است

ملارد (پانا) - مدیر برتر آموزش و پرورش ملارد در زمینه فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی، بر اهمیت و تاثیر مشارکت دانش‌آموزان در آینده شغلی آن‌ها و بهبود نظام فکری آنان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های مدرسه، موجب بهبود نظام فکری آنان در مشاغل آینده است

تیمور آبلی مدیر دبیرستان نمونه دولتی دکتر هشترودی آموزش و پرورش ملارد در مورد اهمیت تشکیل شورای دانش‌آموزی، بیان کرد: طبق آیه قرآن کریم که می‌فرماید: و اَمرهم شوری بینهم، در هر مجموعه و تشکلاتی، مشورت و همفکری الزامی است و از طرفی شورا می‌تواند بازوی قدرتمند مدیر در مدارس برای همفکری و پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی باشد.
وی در مورد فواید عضویت دانش‌آموزان در شورای دانش‌آموزی گفت: این فرایند موجب رشد اخلاقیات، رفتار و عملکرد آنان خواهد شد و سایر مهارت‌های اجتماعی در آنان را تقویت می‌کند.
آبلی پیرامون اهمیت مشارکت دانش‌آموزان در این امر ادامه داد: شرکت دانش‌آموزان در انتخابات موجب ارتقاء تصمیم‌گیری بهتر و بهبود نظام فکری آنان برای مشاغل آینده خواهد شد.
مدیر برتر فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی گفت: در مرکز آموزشی نمونه دولتی دکتر هشترودی، اعضای شورا در فرآیند تصمیم‌گیری دخیل بوده، در روند کار و برنامه‌ریزی‌ها از نظرات و پیشنهادات آنان استفاده می‌شود و اختیارات آنان تا حدود اسناد بالادستی و قانون و تصمیمات شورای مدرسه است.
مدیر دبیرستان دکتر هشترودی افزود: از نظرات شورا در اجرای مراسمات، ایام و اعیاد، تنظیم برنامه امتحانی، طرح همیار معلم، برگزاری مسابقات تربیت‌بدنی، امور کتابخانه و شرکت در جلسات آموزشی و پرورشی استفاده می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار