امدادرسانی ارتش به مردم مناطق سیل‌زده کنارک و چابهار

تهران (پانا) - به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان‌های چابهار و کنارک، یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان سیستان و بلوچستان، اقدام به امدادرسانی به مردم این مناطق کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی ارتش به مردم مناطق سیل‌زده کنارک و چابهار

به گزارش روابط عمومی ارتش، به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان‌های چابهار و کنارک در استان سیستان و بلوچستان، یگان‌های پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در این استان، از همان دقایق اولیه وقوع سیل برای امدادرسانی به مردم در محل حادثه حاضر شدند.

بنا بر این گزارش، یگان‌های ارتش با استفاده از تجهیزات سبک و سنگین و در همکاری با ستاد بحران، اقدام به لایروبی منازل و معابر، رفع آبگرفتگی و تخلیه آب از منازل مسکونی و معابر مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های کنارک و چابهار کرده است.

همچنین علاوه بر ارائه کمک‌های پزشکی و بهداشتی، اسکان هموطنان عزیز مناطق سیل‌زده در یگان‌های ارتش، توزیع وعده‌های غذایی، آب معدنی و وسایل گرمایشی از دیگر اقدامات در حال انجام ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مناطق است.

همچنین از سوی ستاد مقابله با بحران ارتش به نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی، دستور داده شده تا در صورت درخواست ستادهای بحران استان‌ها، همکاری لازم را برای خدمت‌رسانی انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار